sobota 24. júna 2017

Glossybox za Jún 2017



Ahojte :) Dnes vám ukážem čo sa skrývalo v najnovšom Glossyboxe. Tento mesiac ma box veľmi príjemne prekvapil pretože obsahoval zaujimavé produkty, ktoré určite využijem.


Catrice cosmetics Iconails gel lacquer 05
V boxe sa nachádzal lak z novej kolekcie lakov od značky Catrice. Je v nádhernej červenej farbe a sľubuje výdrž až 7 dní. Ďalšou výhodou je gélový finish,  na ktorý budem zvedavá.
-originálny produkt, cena: 2,99€

Ciaté London Fierce Flicks linka 
Čierna linka ma veľmi potešila pretože v poslednom čase sa mi začali páčiť linky či klasické čierne alebo farebené. Táto linka by mala byť veľmi precízna a vytvárať dramatický vzhľad. 
-originálny produkt, cena: 18€



alkmene teebaumöl proti vyrážkám
Tento produkt šetrne odstraňuje vyrážky vďaka tomu, že obsahuje tea tree olej, ktorý ako je známe je veľmi účinný na vyrážky. Vďaka tomu, že sa do balenia priamo nevsiaha prstami tak sa predchádza vzniku baktérií. Tea tree olej som si chcela kúpiť už dávnejšie, ale nikdy som sa k tomu nedostala, takže som veľmi rada, že sa takýto produkt nachádzal práve v boxe. 
-originálny produkt, cena: 3,99€

Luxie Beauty štetec na kontúrovanie 512
V boxe bol tiež priložený štetec na kontúrovanie, ktorý určite cez leto využijem. Je vegánsky a možno sa pamätáte, ale štetec od tejto istej značky sa už raz v boxe nachádzal.
-originálny produkt, cena: 20,60€



Nivea sensual telové mlieko čerešňový kvet a jojobový olej
Telové mlieko sľubuje rýchle vstrebávanie a rozmaznáva zmysli s jeho zaujimavou vôňou. Hydratuje pokožku po celý deň, nevysušuje ju a navyše nezanecháva lepkavý pocit po použití.
-originálny produkt, cena: 3,99€

Nivea hair milk šampón
Ako vzorka bol priložený do boxu mini šampón z novej rady od Nivei. Šampón, ktorý pomenovali mliečkom vônia rovnako ako všetky produkty od tejto značky. Tento šampón som v poslednom čase videla v mnohých reklamách tak som rada, že ho mám možnosť vyskúšať.
-vzorka


Quickcap Sun
Táto zazráčná fľaštička obsahuje prášok, ktorý keď sa doň nasype spolu s vodou tak vytvoria zázračný elixír, ktorý posilňuje ochranu pokožky pred škodlivým UV žiarením. Chutí po mangu a marakuji. Nikdy som o tejto flaške ešte nepočula, ale veľmi jeho zázračným účinkom neverím a myslím si skôr, že je to len marketingový ťah. Existujú aj rôzne iné varianty napríklad beauty alebo šport.
-originálny produkt, cena: 17, 90€ (jedno balenie obsahuje 7 kapsúl)



Tento box bol naozaj plný rôznych zaujimavých produktov a za tento mesiac som bola milo prekvapená jeho obsahom.


Celý box vyšiel na 67,47€





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára