piatok 2. júna 2017

Life update: Ako dopadla maturita? Patty kurzy


Ahojte :) Trošku osobnejší článok, ale verím tomu že sa vám bude páčiť. V tomto článku nájdete všetky odpovede na otázky, ktoré ste si možno už dlhšie kládli. Kde som bola doteraz? Prečo som posledné mesiace pridávala články nepravidelne? Čítajte ďalej a dozviete sa.
-Ako iste viete tento rok som maturovala. Ak k vám mám byť úprimná tak po písomných maturitách som bola veľmi klamaná, pretože test zo slovenčiny sa mi nepodaril najlepšie, ale zas na druhej strane sloh bol v poriadku. Rovnako ako aj angličtina z jej výsledku som bola veľmi šťastná.
-Teraz vám už úprimne môžem vyhlásiť, že robiť si stresy kvôli písomným maturitám vôbec nestojí za to, pretože na ústných to (aspoň u nás) naozaj nikoho nezaujímalo.

-V máji sme mali praktické maturity, to znamená že som prezentovala svoj podnikatelský plán a ďalej varila pokrm z vegetariánskej kuchyne. Praktických som sa nebála, naopak veľmi som sa tešila na prezentáciu, ktorá dopadla na jedničku. Varenie bolo už trošku stresujúcejšie (ale svoju kuchársku kariéru som po týchto skúškách asi pozastavila a budem pripravovať také jedlá, ktoré ľúbim a sú rýchlo hotové). Takže praktické dopadli na výbornú a potom sa sputilo dlhé učenie na ústne. 

-Medzitým som však stihla niečo šialené s čím som sa s vami nepodelila ani na blogu. V polovici mája som sa zúčastnila kurzu "Objav svoju prirodzenú krásu" ktorú organizuje youtuberka Patty Image, ktorú určite všetci poznáte. Z tohto kurzu som si odniesla veľmi veľa nových poznatkov nie len z oblasti beauty, o ktoré sa vami určite podelím aj na blogu, ale hlavne veľa pozitívného myslenia, ktoré je také jednoduché a predsa na neho veľa ľudí vo svojich životoch zabúda.

-Už sa dostávame nakoniec a to sú ústné maturity, ktoré som absolvovala tento týždeň. Minulý týždeň to bolo naozaj šialené čo sa týka učenia, pretože som sa učila každý deň a napriek tomu, že som toho už mala plné zuby, tak som na seba veľmi, veľmi, veľmi hrdá pretože som angličtinu, slovenčinu aj odborné zvládla na výbornú. A keď si možno poviete, že známky nie sú dôležité, možno máte pravdu, ale pre mňa je to určite dôkaz toho, že som tam 5 rokov nesedela zbytočne. 

-Ak sa pýtate čo bude so mnou ďalej tak pokračujem na vysokej škole a budem študovať turizmus.


Na záver by som vám ešte chcela povedať, že som začala používať produkty s čistejším-prírodnejším zložením, pretože som zistila že pôsobia oveľa lepšie na moju pleť. Tým nechcem povedať, že prechádzam úplne pretože to by som ani nechcela, ale v pleťovke som niektoré veci vymenila, ale o tom v inom príspevku.

Od tohto týždňa sa už môžete tešiť na nové články a je ich naozaj veľa, tak vám ich budem postupne pridávať. Nezabudnite na to, že život je najkrajší s úsmevom preto sa nikdy nemračte nech je to akokoľvek ťažké, po každej búrke opäť výjde slnko. A možno ak po niečo túžite a nemôžete to dosiahnúť tak to potrebuje len čas, materiálne veci nás nikdy natoľko nenaplnia z vnútra, ako veci ktoré sú zadarmo. Majte pekný deň

1 komentár:

  1. Gratuluji k maturitě a ať si na vysoké šťastná a hlavně úspěšná. :)

    OdpovedaťOdstrániť