piatok 30. júna 2017

Moja prvá skúsenosť so značkou Trend it up!



Ahojte :) Cez víkend som mala prvýkrát možnosť zakúpiť si produkty z novej značky kozmetiky Trend it up! z DM drogérie. Či ma táto kozmetika potešila alebo naopak sklamala sa dozviete v nasledujúcom článku.


Gél na obočie
Keď som uvidela, že Trend it up! majú v ponuke aj gély na obočie v rôznych odtieňoch, tak ma to veľmi potešilo a rozhodla som sa, že práve toto je jeden z produktov, ktoré chcem od tejto značky vyskúšať pretože si myslím, že odkedy sa dostali gély na obočie do drogérií tak si ich veľa dievčat obľúbilo a v mojom prípade mi gél vždy veľmi ušetrí čas pri líčení.
Po vyskúšaní tohto gélu som však zostala sklamaná. Skúšala som už viac gélov či už drahších alebo dostupnejších značiek z drogérie a však tento gél bol asi najhorší zo všetkých.
Ja som si kúpila tento gél v tmavšej farbe, pretože aj moje obočie je tmavšie. Farba mi síce sadla a gél má aj celkom dobrú kefku, ale samotný produkt je veľmi zlý. Po nanesení na obočie gél zafarbí veľmi dobre obočie, ale musíte si dávať pozor pretože môže zafarbiť pokožku okolo obočia. Nevýhodou vidím tiež to, že moje obočie po tom ako gél zaschol zostalo doslova až zalepené. Akokoľvek som potom už počas dňa pohla obočím tak som cítila že sa moje obočie ani nehne a je nepríjmne zafixované. Tento produkt budem ešte testovať, pokúsim sa naniesť si z neho čo najmenej a uvidíme, ale znova by som si ho už určite nekúpila.



Lak na nechty 353 
Naopak lak ma veľmi potešil. Okrem toho, že majú niekoľko krásnych odtieňov, z ktorých si nebudete vedieť vybrať a najradšej by ste si kúpili všetky majú tieto laky aj veľmi dobrú výdrž. Ja som si vybrala odtieň 535, ktorý sa nesie v baby blue farbe, ktorá sa mi veľmi páči. Farba laku je po nanesení na nechty o niečo tmavšia ako vo flakóne. Lak mal veľmi dobrý štetec, s ktorým sa ľahko nanášal na nechty, kryl už v jednej vrstve a dal sa aj navrstviť, ale aj jedna vrstva úplne stačí. Mne lak vydržal viac ako 4 dni čo považujem za zázrak, pretože vôbec som si nedávala pozor aby sa mi nezlúpol dole alebo niečo podobné. Takže laky od Trend it Up! určite odporúčam.



Táto značka sa zatiaľ u nás na Slovensku nenachádza, ale verím tomu že čoskoro príde pretože by som si od nich chcela vyskúšať aj iné produkty.
V Nemecku už túto značku môžete zakúpiť taktiež aj v susednom Česku. Teraz niekedy by sa postupne mala dostať aj do Rakúska.


Ak vás táto značka zaujala, poprípade už aj vy ste od nich skúšali nejaké produtky tak sa so mnou môžete podeliť v komentári o aké produkty išlo ako ste s nimi boli spokojné, alebo aké produkty by ste od tejto značky chceli vyskúšať. Prajem vám krásny deň.



2 komentáre:

  1. Táto značka tu už veru je. Ja som hned od nich skúšala tiež lak na nechty, no mna osobne sklamal. Po jednom dni olupané špičky, ale zas čo sa čudujem. Mne žiadny lak nevydrži dlhšie ako 2 dni nepoškodený.
    A ešte som skušala linku na oči, ktorá nie je zlá, ale mala som aj lepšie.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tvoje komentáre :) ja mám tiež zálusk na linky hlavne na bielu, pretože tá sa dosť ťažko zháňa v drogérii tak uvidíme aká bude :)

      Odstrániť