streda 14. júna 2017

Vysnívajte si svoj toaletný stolík

Ahojte :) Ako iste viete ja už mám doma svoj vysnívaný kozmetický stolík, ale v spolupráci so stránkou favi.sk som sa rozhodla, že sa zapojím do projektu, v ktorom vám ukážem inšpiráciu na kozmetický stolík použitím nábytku a dekorácií práve z tejto stránky.


Na tejto stránke nájdete veľmi veľa krásnych kozmetických stolíkov a musím sa vám priznať, že som sa dlho rozhodovala medzi nimi pretože každý stolík ma s niečím očaril. Nakoniec som si však  vybrala kozmetický stolík, korý môžete vidieť na obrázku. Napriek tomu, že stolík svojou bielou farbou vyzerá veľmi jednoducho oživuje ho kovová konštrukcia vďaka, ktorej vyzerá stolík veľmi moderne a v izbe môže vyniknúť pretože je štýlový.




Keď sme si už stolík vybrali je potrebné zvoliť aj vhodné doplnky. Ja som v tomto prípade stavila na minimalizmus, pretože sama viem že je nepraktické ak stolík plný vecí a potom si na neho nemáte ani čo položiť a iba sa vám tam kopia veci. 

Stolík sa dá vyklopiť na hor, kde sa nachádza úložný priestor a na jednej strane aj zrkadielko. Myslím si že je oveľa lepšie ak takto vidíte do šuplíkov, pretože stolík na ktorom sa šuplík vyťahuje- tak na takom sú ťažko dostupné veci, ktoré máte umiestnené úplne vzadu. Pri tomto šuplíku však všetko vidíte prehľadne. 

1. Pre mňa veľmi dôležitou vecou sú rozdelovače, vďaka ktorým si viete rozdeliť kozmetiku a máte v nej prehľad

2. Na oživenie stolíka som zvolila menšiu dekoráciu v podobe svietníka

3. U mňa sa veľmi osvedčilo uložiť si pod stolík aj menšie boxy, ktoré vôbec nezavadzajú a môžem si do nich uložiť veci, ktoré práve nepotrebujem

4. Za veľmi zaujimavú dekoráciu taktiež považujem dekoratívne svetielka v tvare guličiek, ktoré si môžete dať nad zrkadlo

5. Nad stôl si tiež môžete dať poličky, na ktoré si dáte veci ktoré chcete mať vždy po ruke

6. Stoličku som zvolila v bielo-čiernej kombinácii bez operadla, na ktorej sa pohodlne sedí



Na tejto schéme môžete vidieť, kde by mali byť uložené veci ktoré som vyššie opísala.



A nakoniec približná predstava ako by to celé mohlo vyzerať. Ak vám môžem odporúčiť tak si určite takto skúste spraviť koláž akéhokoľvek nábytku, ktorý si chcete kúpiť doma a môžete vďaka nemu pozorovať či sa vám to bude páčiť a hodiť alebo nie. 


A ak sa vám môj príspevok zapáčil tak je najvyšší čas aby ste si splnili svoj sen a jeden takýto stolík si tiež kúpili, pretože kedy si plniť sny keď nie kým sme mladý? Navštívte stránku favi.sk pretože na nej nájdete nespočetné množstvo nábytku a dekorácií od rôznych predajcov. Ja si myslím, že vám táto stránka ulahčí vyhľadávanie, pretože tu máte všetko na jednom mieste, miesto toho aby ste sa museli preklikávať z jednej stránky na druhú a porovnávali medzi sebou veci. 

Určite sa so mnou môžete podeliť v komentári, či ste si už niečo z tejto stránky objednávali alebo či ju poznáte. Zároveň sa chcem poďakovať stránke favi.sk za možnosť spolupráce a dúfam, že aj v budúcnosti spolu niečo zaujimavé vymyslíme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára