nedeľa 11. júna 2017

Spotrebované za Apríl a Máj 2017


Ahojte :) Pri predchádzajúcich spotrebovaných produktoch som spomínala, že pravdepodobne opäť spojím pár mesiacov dokopy, ale za tieto sa mi naozaj košík, v ktorom vám zbieram spotrebované produkty naplnil natoľko, že som musela pridať ďalší, pretože by sa do neho už viac produktov nezmestilo. Tak sa poďme pozrieť, aké produkty som spotrebovala za posledné mesiace.



Gliss Kur oil-in šampón
Šamóny od Gliss Kur si kupujem často pretože sú jedny z mála, ktoré mojim vlasom vyhovujú. Tento navyše obsahoval oleje a vzhľadom na to, že mám suché končeky tak ma hneď zaujal. Šampón bol pre mňa rovnaký ako všetky ostatné od tejto značky takže som s ním bola spokojná a nemám mu čo vytknúť. Zaujímal by ma však váš názor na tieto šampóny, tak ak ich tiež používate napíšte mi ako ste spokojné do komentárov.

Gliss Kur Winter Repair kondicionér v spreji
Sprej obsahoval tekutí keratín a bol určený na ochranu vlasov počas zimy, keď sú vlasy samozrejme vystavované chladu. Odpovedať na otázku či sprej skutočne chránil vlasy alebo nie sa asi nedá povedať, ale myslím si že to bola ďalšia marketingová vychytávka. Ja mám však tieto spreje rada a vždy sa k nim vraciam pretože si vďaka nim dokážem lahšie rozčesať vlasy. Vždy som ho používala po umytí ešte na mokré vlasy pretože tieto spreje sa nemusia zmývať.

Balea Oil Repair intensive maska na vlasy
Maska bola určená na extrémne lámavé a suché vlasy. Po použití mala zanechať viditeľne zdravšie a lesklejšie vlasy. Asi prvýkrát v živote sa mi zhodlo to čo sa písalo na obale aj so skutočnosťou. Keď som túto masku použila spolu so šampónom z tejto rady tak som bola s výsledkom oboch produktov veľmi spokojná. Moje vlasy vyzerali lesklejšie, zdravšie a boli veľmi jemné tým pádom sa aj ľahko dali rozčesať. Táto celá rada patrí medzi najlepšie aké sú v drogérii a navyše za super ceny, takže ak ste ich ešte neskúšali tak vám ich vrelo odporúčam.

Loreal Elvital Tonerde absolue šampón
Tento šampón bol myslím že v jednom Glossyboxe. Bol určený na rýchlo sa mastiace vlasy. Mne sa hlavne vlasy začínajú mastiť pri korienkoch a končeky mám suché, takže som sa tešila na účinok tohto šampónu, ale ani po dlhšom používaní som nezaznamenala, že by sa mi vlasy začali mastiť menej, takže podľa môjho názoru "ďalší" marketingový ťah.



Palmolive kamelienöl & mandel
Sprcháče boli tiež v Glossyboxe. Ja tieto sprchové gély alebo skôr "krémy" od Palmolive mám veľmi rada, pretože sú veľmi krémové a jemné. Navyše vôbec nevysušujú pokožku. Ak hľadáte dobré sprchové gély tak od tejto značky odporúčam.

Fa Luxurious moments black amethyst & pink viola
Obľúbenou klasikou je aj značka Fa, ktorá má tiež veľmi dobré sprchové gély, ale v porovnaní s Palmolive nie sú tak krémové.



Yves Rocher sensitive végétal krém
Túto vzorku som dostala k nákupu. Podľa mňa tento krém je veľmi dobrý na citlivú pokožku na ktorú je aj určení ale mohol by byť trošku viac hutný, pretože takto na leto by mi určite stačil ale ak by som ho používala v zime tak by som z neho musela používať oveľa viac pretože je veľmi jemnučký.

Yves Rocher levanduľový sprchový gél
Posledné mesiace ma veľmi očarila vôňa levandule a už dlhšiu dobu som vedela že Yves Rocher má sprchový gél s touto vôňou a navyše s prírodným zložením tak som sa rozhodla, že mu dám šancu. V prvom rade musím povedať, že je to naozaj obrovský rozdiel keď máte sprchový gél s prírodným zložením ako keď používate klasický so silikónmi. Mňa tento sprchový gél po použití dosť vysušoval, ale po tom ako som sa natrela už bolo všetko v poriadku. Mám z neho zmiešané pocity, ale rozhodla som sa že sprchovým gélom od tejto značky dám ešte jednu šancu.

Yves Rocher sensitive végétal micelárna voda
Micelárnu vodu som mala tiež k nákupu a bola som z nej veľmi nadšená. Naozaj lahko odličovala a nemusela som z nej použiť ani veľa, môžem vám ju len odporúčiť ak máte citlivú pokožku. Myslím si že sa na obale písalo, že sa nemusí oplachovať ale mala som z nej lepkavý pocit na tvári tak som si ju vždy zmyla, ale všeobecne si myslím že prípravky na odličovanie netreba nechávať na tvári a je lepšie si ich zmyť.


Nivea Body lotion Q10 do sprchy
Telové mlieko do sprchy bolo v Glossyboxe a bolo úplne super. Obsahovalo v sebe aj menšie ako keby peelingové čiastočky, ktoré príjemne premasírovali pokožku, ak hľadáte niečo podobné tak ho určite skúste.

seba med krém s vitamínom E
Tento krém je tiež z Glossyboxu, ale nepoužívala som ho na tvár, ale využila som ho ako krém na ruky, pretože ich mám veľmi suché a často to takto robím keď sa mi nakopí viac krémov, ktoré viem že nevyužijem na to na čo sú určené tak ich používam ako krém na ruky a je to isté ako keby ste si dali krém určení na ruky. Tento nebol príliš hutný ani príliš tekutý ale taký akurát ale neoslovil ma natoľko, že by som si ho chcela znova kúpiť.

Balea New York city girl krém
Krém bol k jednej sade spolu so sprchovým gélom a balzamom na pery. Celkom dobrý krém a navyše jeho maličké balenie je vhodné na cestovanie, takéto malé sety sa vyplatí kupovať pretože ich viete využiť na cestovanie a nepotrebujete plné balenia.

Cetaphil krém
Ak ste videli Glossybox za marec, tak práve v ňom som mala tento krém, ktorý by mali predávať aj u nás v lekárni, ako som zistila. Krém bol veľmi hustej konzistencie, ktorá sa ako keby po rozmasírovaní alebo zahriatí napríklad v dlaniach pomaly rozpúšťa a mení sa na mastnú olejovú textúru, presne ako Excipial. Veľmi som s ním bola spokojná, pretože presne tieto druhy krémov, ktoré dokážu hydratovať a vyživiť pokožku obľubujem najviac. Ja som ho používala hlavne ako krém na ruky, pretože ako stále spomínam mám ich veľmi suché a chcem sa už konečne zbaviť tohto problému.



Listerine Total Care ústna voda
Listerine ste na blogu videli už veľmi veľakrát, takže k nemu sa už ani nemusím vyjadrovať, ale pre zaujímavosť tento mesiac sme si konečne kúpili aj iný druh a nie stále dookola len tento vo fialovom balení.

Batiste suchý šampón Cherry
Ja by som už bez suchého šampóna asi nevedela existovať, pretože ma zakaždým zachraňuje v tých situáciách keď si nestíham umyť vlasy a nechcem aby vyzerali mastne. Ak ho použijete aj na čisté vlasy tak vám dodá krásny objem, ale ja nemám rada keď mi zostáva dlho na pokožke hlavy, preto ak ho použijem ráno tak si večer vlasy umyjem. Tento s vôňou cherry sa podľa mňa hodí na leto.



Labello farebný balzam na pery
Tento balzam na pery bol s ovocnou vôňou a jemne zafarbil pery, obsahoval aj shimmer ale ten sa veľmi vidieť nedal. Balzam nebol zlý, ale na mňa príliš sladký takže už by som si ho znova nekúpila.

Balea shampoo
Miniatúrka šampónu od Balei bola v adventnom kalendári, tu opäť musím pripomenúť, že produkt bol sám o sebe dobrý, ale vôňa bola príliš presladená.

Balea vanille&mandelöl 
Naopak tento šampón mi vyhovoval aj so svojou vôňou aj s výsledkom, ktorý zanechal po umytí. Ešte som ho nezaznamenala v plnom balení, tak ak budem najbližšie v drogérii tak sa na neho určite pozriem.

New beauty shampoo
Ešte minulý rok sa táto vzorka šampónu nachádzala v Glossyboxe a odvtedy som stále nezistila o aký šampón išlo.



Priody Revitalizing Peptide
Možno viete, že väčšina masiek obsahuje parabény, ktoré po použití vytvárajú ten "super" efekt jemnej a veľmi pružnej pokožky. Aj ja som ešte donedávna neriešila tieto veci, ale po vyskúšaní tejto masky som úplne zmenila názor na všetky ostatné. Značka Priody ponúka produkty, ktoré majú čisté prírodné zloženie tým chránia nie len prírodu ale aj vašu pokožku. Táto maska bola revitalizačná látková a ja som po jej použití bola úplne unesená z výsledku a môžem vám ju len odporúčiť.

Tetesept limetkovo zázvorový sprchový gél
Zázvor bežne nejem ale milujem jeho vôňu hlavne v sprchových géloch a tento v kombinácii s limetkou vytvára naozaj sviežu vôňu na leto. Navyše dobre pení a nevysušuje pokožku.

Swiss O-Par brusnica a argánový olej vlasová kúra
Túto kúru som si kúpila na odporúčanie, pretože v jednom videu, ktoré som videla ho viackrát označili za jednu z najlepších. Jej balenie aj to že je určený len na jedno použitie sa mi veľmi páči, pretože povedzme si úprimne koľkokrát sa už aj vám stalo, že ste si kúpili nejaký produkt a nesadol vám a potom vám už len zostal na poličke. Vráťme sa však naspäť k tejto kúre. Po použití som mala pekné vlasy, ale ja som po tom veľkom "haló" ako okolo neho robili čakala niečo viac. Takže maska je dobrá, ale možno mohla byť o trošku lepšia. Ešte na záver by som dodala aj keď sa píše na obale, že je na jedno použitie tak podľa mňa vystačí aj na dve, pretože ja mám dlhé vlasy a stále to bolo na mňa veľa a nabudúce by som ju určite rozdelila na dve použitia.

Balea čierne pásiky na nos s uhlím
Balea nedávno prišla na trh s novou radou produktov s aktívnym uhlím. Tieto pásiky na nos sú účinné, vyčistia póry na nose ale určite vám nepomôžu zbaviť sa ich navždy.

Bell tyčinky do ucha
Ja si myslím, že každá z nás ktorá sa líči využíva tieto tyčinky do ucha aj na iné kozmetické účely. Napríklad mne ich veľkosť veľmi vyhovuje, keď sa mi otlačí špirála alebo si potrebujem odlíčiť linku a spraviť si novú.

Ebelin odličovacie tampóniky
Tieto tampóniky si kupujem dookola to isto viete, avšak najradšej mám tie z Primarku, takže Ebelin teraz zamieňám za ne.



V tomto článku som spotrebovala asi najviac produktov odkedy pre vás robím spotrebované produkty tak verím, že vás niečo zaujalo poprípade som vás inšpirovala aby ste si niektorú z produktov ktoré som spotrebovala kúpili. Prajem krásny zvyšok dňa.

2 komentáre: