piatok 16. júna 2017

Glossybox za Máj 2017


Ahojte :) Zmaturované hu-hu-hu! Ako som už v minulom príspevku spomínala som veľmi rada, že mám všetko za sebou a znova sa môžem venovať veciam, ktoré som trošku musela dať bokom. V dnešnom príspevku sa pozriem na minulomesačný Glossybox, ktorý ma neohúril, ale určite z neho všetky produkty využijem.


ElizabethArden
Tieto ceramidové kapsulky by mali podporovať mladistvý vzhľad pokožky. Ja ich prenechávam na testovanie manine.
-originálny produkt, cena: (bez popisku)

Sans Soucis- krém na ruky
O tejto značke počujem prvýkrát a musím povedať, že ma tento krém očaril jeho úžasnou vôňou. Pripomína mi vôňu krémov, ktoré sú určené pre bábätká a je to naozaj skvelé. Sľubuje zjemnenie bez toho aby zamastil ruky a obsahuje aloe vera, výťažky vitamínu D a panthenol. Ako sa uvádza aj na obale je veľmi jemný a už sa teším keď ho vyskúšam. Momentálne však musím dopotrebovať tie krémy, ktoré mám už otvorené.
-originálny produkt, cena: 6,90 €



Rodial glamolash mascara XXL
Ja mám špirály veľmi rada a túto budem určite testovať. Sľubuje výdrž od rána až do neskorého večera a taktiež dlhé a plné riasy. Navyše má malé cestovné balenie, takže do kabelky ako stvorené. Po dopísaní tohto článku som neodolala a vyskúšala som ju. No pre mňa sklamanie, pretože má naozaj super kefku, ale obsah vôbec nepredlžuje ani nezahusťuje natoľko ako sa sľubuje na obale.
-originálny produkt, cena: 26,50 €

Absolute New York- pure metal veil- fluid eyeshadow
Tekutý očný tieň je v odtieni AMV06 Mahogany. Je to veľmi zaujimavá a metalická farbička, vhodná aj ako podklad. A však jedinú nevýhodu tohto tieňa vidím v tom, že vzhľadom na jeho silnú pigmentáciu sa ťažko blendí a človek sa s tým musí trošku dlhšie zahrať, ale výsledok stojí za to.
-originálny produkt, cena: 8,95 €

Daylong ultra 25 SPF
Čo sa týka opaľovania značku Daylong mám veľmi rada a potešilo ma, že sa práve v boxe nachádzala takáto "mini" ochrana pred slniečkom. Toto balenie je určite veľmi výhodné hlavne, keď si to človek len hodí do tašky a môže sa natrieť kedykoľvek, keď to bude potrebovať.
-originálny produkt, cena: 29,95 €



Carefree
Do boxu bola priložená aj vložka, ktorá má určite dôležitú úlohu v každej ženskej kabelke.
-vzorka

Purelei- ozdoba do vlasov
Ak sa dobre pamätám, tak od tejto značky už raz boli v boxe aj náramky. Tentokrát je to veľmi zaujimavá ozdoba do vlasov, ja by som ju určite využila v tzv. "festival" looku.
-originálny produkt, cena: 6,90 €


Nakoniec pridávam swatche špirály a tekutého tieňa


Ak by som mala zhodnotiť tento box, tak všetky produkty v ňom boli "miniatúrky", ktoré sa určite hodia na blížiace sa leto.

Celý box vyšiel na 79,20 €

3 komentáre:

  1. Tak gratuluji k maturitě a ani se nedivím, že jsi ráda, že jí máš za sebou :D Produkty jsou moc zajímavé a nevím proč, ale moc se mi líbí ta ozdoba do vlasů. Je prostě originální :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) ak by si chcela rada ti tú ozdobu pošlem keďže ja ju pravdepodobne nevyužijem. Určite napíš ak by si mala záujem

      Odstrániť